Ο ρόλος του προπονητή είναι πολυδιάστατος και η φιλοσοφία του χαρισματική.
Ξεχωρίζει πάντα από το έργο της κι αυτό δεν είναι άλλο από το να διδάξει και να εμψυχώσει σωστά ώστε το παιδί να εξελιχθεί σε έναν δυναμικό κι ανεξάρτητο χαρακτήρα.
Ο δάσκαλος είναι πρώτα παιδαγωγός και στη συνέχεια μεταδότης ιδεών.
Πρωταρχικό στόχο έχει να αναπτύξει την προσωπικότητα του παιδιού και να οδηγήσει στην κοινωνικοποίησή του.
Ειδικότερα, ένας προπονητής πρέπει να γνωρίζει καλά τις ανάγκες όλων των παιδιών της ομάδας και του καθενός χωριστά, έτσι ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει το πλαίσιο, τις κατάλληλες συνθήκες και προϋποθέσεις αγωγής και μάθησης για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Συνεπώς, θα πρέπει να εξασφαλίζει άμεση προσωπική επαφή και συναισθηματική επικοινωνία με το παιδί. Γι αυτόν και μόνο τον πολύ σημαντικό λόγο, ο προπονητής πρέπει να έχει τον πρωταρχικό ρόλο την ώρα του μαθήματος και να μην παραβρίσκεται στην αίθουσα κανένας γονιός. Είτε με έμμεσο είτε με άμεσο τρόπο, ο γονιός αποσυντονίζει το παιδί και παρεμβαίνει έντονα στην σχέση του με τον προπονητή.
Ο δάσκαλος-προπονητής-παιδαγωγός αποτελεί για το παιδί το πρόσωπο αναφοράς και ταύτισης. Είναι το πρόσωπο εκτός του οικογενειακού περιβάλλοντος, που αποτελεί ένα πρότυπο μίμησης και γι’ αυτό θα πρέπει να διακρίνεται για τη συνέπεια των λόγων του και των πράξεών του.
Όλα αυτά και πολλά περισσότερα προσπαθούμε να τα εφαρμόσουμε μέσα από την ενασχόληση του παιδιού με τις πολεμικές τέχνες όπως το Muay Thai, η πυγμαχία, το kick boxing .
Υπάρχει τόσο μεγάλη γκάμα ασκήσεων, προκειμένου να αποδώσει τα μέγιστα ο αθλούμενος , που δεν σταματάει σε μία γροθιά ή ένα λάκτισμα αλλά μπορεί να εξελιχθεί και σε έναν στίβο μάχης όπου τα παιδιά γυμνάζουν όλο τους το σώμα και το μυαλό μέσα από διαφορετικές δύσκολες μα προπάντων διασκεδαστικές ασκήσεις.
Δείτε εδώ μία προπόνηση των μικρών μας φίλων